4e mars 2011

Hej alla!!

Förlåt för att jag inte har bloggat, men har varken haft tid,lust eller något intressant att skriva om. Men jag kan berätta lite kort om dagen! vaknade runt 07.00 eftersom att jag började vid 10.00 med idrott så jag tog 08.55 bussen in till stan, på idrotten så hade vi trippelboll(fotboll, innebandy och basket) älskar innebandy men hatar forboll och basket, but what ever, i alla fall så hade vi bara idrott så vi slutade vid halv 12 och då var det bara att vänta 35 min på nästa buss från skolan för att sedan byta till 400 bussen. så jag var hemma vid 1 ungefär och då var det att käka lite macka eftersom att jag inte åt i skolan.

Skulle egentligen sovit över med Jenny. (*******) men hon började tydligen att må dåligt så, krya på dig gumman:D<3 så i kväll blir det en lungn kväll framför tvn med mamma och let´s dance. Mamma mår inte heller så bra så det var nog positivt på ett sett att jenny inte kunde sova över, så det blir antagligen att sova över på påsklovet i think, lite kort om min rätt så tråkiga dag, men aja :P

hörs senare kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0