29e mars 2011

God morgon!!!

Stannade hemma idag pga förkylning, halsont och inte helt frisk. har precis gjort en videoblogg där jag visar vad jag har i min väska, den blev inte så bra eftersom att där jag laddar upp mina videos så hade jag en för lång video men jag laddar upp videon i alla fall. men jag lovar att fixa en bättre någon dag:D den kommer upp senare i alla fall. nu ska jag ner och käka frulle och sen ska jag visa er vad jag köpte i går, vill egentligen göra en videoblogg på det så vi får se, det är så jobbigt att ta kort för de blir aldrig bra...


HÖRS senare kram kram kram :D :D :D :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej Sarah vad kul att du börjat blogga dagligen igen:) kan inte du ge tips på olika saker som du använder? Ex smink m.m

2011-03-29 @ 10:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0