20e mars 2011

Hej på er!! :D

Förlåt att jag inte bloggat tidigare men jag har varit upptagen med att städa, plugga och fått en ny tv :D nu är ju äntligen FN-rollspelen slut vilket innebär att jag har lite extra tid till attt blogga förhoppningsvis. i morgon vet jag däremot inte hur det blir med bloggandet, ska till synsam och kolla synen direkt efter skolan, och sedan så blir det att plugga tyska om jag inte gör klart allt i kväll, men något inlägg ska jag nog kunna fixa :D har ju glömt att visa er vad som fanns i nelly påsen som jag fick i torsdags ska fota det nu medans det ändå är ljust ute så kommer ett inlägg snart på det och sedan kommer även ett inlägg på en väska som jag funderar på att beställa från modekungen.se men den kostar 899 så är lite osäker.

nu ska jag fota och så kommer inlägget snart:D kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0