Top model

Sitter just nu och kollar lite på det sista av top model e jue dubbelprogram idag så jag valde att kolla på det i stället för att kolla på ullared som ändå inte är intressant att kolla på :P Nu när top model är slut så ska jag kolla på "rum för en stjärna" på 3:an :D med Simon & Tomas (thomas)? stavning?

i morgon så får jag fortfarande se om jag ska till skolan, jag är orolig över i fall om jag skulle må så dåligt som i morse på bussen för det vill jag verkligen inte, har aldrig mått så dåligt innan, vill bara bli frisk nu så att jag slipper må dåligt, kanske bloggar innan jag går och lägger mig.

ha de så länge :D kram kram

Annonser från BloggPartner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0