28e februari 2011

God kväll!!

Var i skolan idag, gissa om det var segt att ta sig upp ur den mjuka, varma och goa sängen? låg kvar i typ 40 minuter efter att klockan ringde. tog bussen till stan vid 07.18 och när vi var inne i stan mådde jag så dåligt var varm och var ärligt talat på väg att spy så jag var tvungen att hoppa av där, undra vad som hade hänt om jag stannar kvar:P i alla fall när jag hoppade av var jag tvungen att smsa Emma att jag hoppade av 3 stationer innan  henne för vi brukar hoppa av inne i centrum, men jag mötte henne där i alla fall så det löste sig.

Har mått sådär hela dagen och vet ej om jag kommer att gå till skolan i morgon då jag slutar halv 5 och jag mår inte bäst,så vi får se, ni märker om jag inte kommer går till skolan, jag bloggar ju såklart i morgon då:P

Nu ska jag kolla på Ullared och sedan vet jag ej vad jag ska göra.!!! men vi hörs:D

Love Sarah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0