24e februari 2011

God morgon på er!! <3

har varit vaken i 3 timmar nu och på den tiden har jag ätit frukost och spelat lite WII! är fortfarande sjuk och de är jobbigt, kan inte svälja klokt eftersom att jag har ont i halsen och är fökyld med feber, orkar inte göra något, det ända som jag orkar göra är att sitta i soffan och kolla på tv eller ligga i sängen och hålla på med datorn, som jag gör just nu. nu ska jag ta lite att dricka och sedan kolla på lite olika bloggar!!!

ha det bra sålänge :D

Kommentarer
Postat av: Lina

Stackare, jag hatar också att vara sjuk, speciellt på lov när man vill hitta på en massa roliga saker :D krya på dig Sara så får vi hoppas att du snart blir frisk igen :D kramar från Lina

2011-02-24 @ 13:04:17
Postat av: Jenny

Oh...krya på dig!!! Vi ses när du är frisk igen och då jävlar ska vi slagga och ta en massa foton! ;D



Ha dett bra gumman och ta det lugnt!<3

2011-02-24 @ 16:06:46
URL: http://jaannypaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0