Svar på tal

Känner att jag svarar på väldigt många frågor vilket är kul, kanske ska ha en liten frågesund snart vad tycker ni om det? kommentera om ni vill att jag ska ha en frågestund... Här kommer i alla fall en liten fråga från Jennifer.



Hej Sarah!!! jag verkligen älskar din blogg:D du brukar inte vara med vänner så ofta, har du inga??? kram
SVAR: Hej Jennifer!!! Eftersom att jag går 1:a ring på gymnasiet så har jag dels väldigt mycket plugg och sen dels att jag slutar sent och kommer därför hem senare än de som går på högstadiet.. och om jag slutar tidigare någon dag så brukar jag stanna i stan och fika/shoppa med mina vänner i klassen. så här har du svaret till varför jag kanske inte e med vänner så ofta, men jag brukar ofta stanna istan med mina klasskompisar....



KRAMKRAM

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snacka om dum fråga ? jag vill, verkligen att at ska ha en frågestund :D har många frågor

2011-04-02 @ 18:19:29
Postat av: Anonym

JAAAAA ha frågestund

2011-04-02 @ 18:19:41
Postat av: Anonym

JAAAAA ha frågestund

2011-04-02 @ 18:19:41
Postat av: Anonym

Jippey yay frågestund

2011-04-02 @ 23:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0